Tuesday, April 25, 2006

Personalization: customers mould products considering their likes / Personalización: Los clientes moldean productos a gusto

Personalization: customers mould products considering their likes.
With the need of solving demands, a new trend appears in Buenos Aires. The personalization of products. The market pamper the customers so that they buy, adapting to their caprices. It is in fashion the “Make it yourself” as a new motto of marketing. The prices of this “personalization” can fly as high as consumer’s imagination. This added value has the help of the web, and really soon the product passes from the virtual space to the physic one. Many enterprises are working with this trend, which allows, for example, to prepare a car Suzuki FUN , Nike, trainers ring tones and personalized mobile phones Motorola, Mtv , teas and perfumes, comics Libros personalizados , diaries with photos Cecilia Lombardo Agendas, printings of packaging. This trend treats the client as someone unique, special. It doesn’t matter if the rules of the good taste are broken, the idea is that the client always is true.
Personalización: Los clientes moldean productos a gusto. Con la necesidad de cubrir demandas, una nueva tendencia recae en Buenos Aires. la personalización de productos., El mercado mima al consumidor para que consuma adaptándose a sus caprichos. Esta en boga el “Hagalo ud mismo” como nuevo lema de marketing. Los precios por esta “personalización” pueden volar tan altos como la imaginación del cliente. Este valor agregado cuenta con la ayuda de la web y en pocos días el producto pasa desde el ámbito virtual hacia el físico.. Varias empresas se subieron a la tendencia que permite, desde realizar un auto Suzuki FUN , a diseñar zapatillas Nike, bajar ring tones para personalizar celulares Motorola, Mtv , Libros personalizados , tes y perfumes, historietas , agendas con fotos Cecilia Lombardo Agendas , impresiones de packaging. Esta tendencia trata al comprador como alguien único, especial. No importa si se rompen las reglas del buen gusto, la idea es que el cliente siempre tiene la razon.

No comments:

Google